- Úvod
- Čtyřkolky GOES
- Goes XWOLF 700i
Goes XWOLF 700i
- Novinka

- Kompletní specifikace
- Komentáře 1
- Goes XWOLF 700iskladem219 900 Kč181 736 Kč bez DPH
Jsem WOLF, XWOLF 700
Přesvědčim tě, že i ta nejbrutálnější divočina je mojí domovinou. S lehkostí a jedním prstem na plynový páčce projedeš i tam, kde budou tvý kámoši bloumat, kudy to objedou.
Loncin & BMW
Buší ve mně vyspělej jednobuch s obsahem 686cc SOHC vyráběnej v LONCINu sdílenou technologií s BMW. I pro ně LONCIN motory a vybraný modely skútrů i motorek vyrábí. Blok válců mám celohliníkovej s nikasilovou úpravou s větší odolností proti opotřebení, korozi a lepšímu odvodu tepla.
O 30% vyšší odolnost variátoru
Mám mokrou spojku, která ručí za vyšší životnost, měkčí a plynulejší převody. Variátor má o 30 % vyšší životnost oproti ostatním čtyřkolkám v mý kategorii. Tak lehce, jak mi funguje řazení rychlostí, jinde nezažiješ. Co se pohonu týče, sázim na klasiku. Standardně tak roztočim zadní kola. Kdyby ti to bylo málo, připneš předek, kterej je navíc uzamkyatelnej. Jo, a taky mám EPS (elektrický posilovač řízení) v základní výbavě.
Jedinečná architektura elektroniky a kabelů
Vše na jednom místě. Uspořádání elektroinstalace centralizuje veškeré moje komponenty, což usnadňuje kontrolu a údržbu.
Díky jedinečný stavbě elektriky držim statickej proud pod úrovní 1 mA. Takovejch hodnot dosahuje pouze 1 % strojů mojí konkurence. Nastartuješ mě i po dlouhodobym uskladnění. Třeba až za 6 měsíců.
Kokpit jako v letadle
Na mojí digitální přístrojovce zobrazuju barevně a přehledně všechny údaje, který budeš potřebovat. Mám i Bluetooth konektivitu pomocí který si ke mě připojíš mobil. Na přístrojovce tě pak upozornim na příchozí hovory.
Skoro tuna na kouli
Uvažuješ o tom, že za mnou budeš tahat vozejk? Bránit se nebudu. Ofigo zmáknu až 800 kilo.
Technické parametry | |
TYP RÁMU | Vysokpevnostní ocel |
MOTOR | Čtyřtaktní jednoválec SOHC Chlazený kapalinou |
OBSAH | 686 ccm |
PALIVOVÝ SYSTÉM | EFI |
VÝKON | 32 kW při 5500 ot/min |
TOČIVÝ MOMENT | 66 Nm při 4500 ot/min |
SPOTŘEBA | neudává se |
STARTÉR | Elektrický |
SPOJKA | Odstředivá samočinná |
POHON | 2WD / 4WD kardan uzávěrka předního diferenciálu |
PŘEVODOVKA | CVT variátor L/H/N/R |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | Nezavislé zavěšení dvojitá A ramena |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | Nezavislé zavěšení dvojitá A ramena |
Zadní korba | |
BRZDY | Přední: kotoučové, zadní kotoučové |
PNEUMATIKY | Přední 25x8-12, zadní 25x10-12 |
DÉLKA | 2220 mm |
VÝŠKA | 1350 mm |
ŠÍŘKA | 1190 mm |
ROZVOR | |
OBJEM NÁDRŽE | 25 litrů |
TAŽNÁ SÍLA | 800 kg |
HMOTNOST | 385 kg |
HOMOLOGACE | Ano T3b |