- Úvod
- Motocykly BENELLI
- Benelli LEONCINO trail
Benelli LEONCINO trail

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Benelli LEONCINO trailskladem169 900 Kč140 413 Kč bez DPH
Záruka 4 roky
Benelli Leoncino Trail je dynamický sportovní motocykl ve stylu scrambler vhodný do každého terénu. Oproti modelu Naked má drátěná kola, větší přední ráfek 19“ a hrubší pneumatiky.
Benelli Leoncino přichází v době, kdy se tato kategorie motocyklů stává stále více oblíbenou. Leoncino je moderní motocykl pro motorkáře již od řidičského průkazu A2 od 18ti let, ale je navržen tak, aby uspokojil všechny motoristy, co hledají příjemný motocykl s dostatečným výkonem a vynikajícími jízdními vlastnostmi.
Benelli klade důraz na perfektní technická řešení svých motocyklů, ale zároveň se stává leadrem v jejich designu, kdy Leoncino je prvním dílem – Centro Stile Benelli - zbrusu nového centra vývoje Benelli ve slavném italském městě Pesaro, kde Benelli vyrábí motocykly od roku 1911.
Italsky Leoncino znamená lvíček a lev je také ve znaku továrny Benelli. Motocykl Leoncino má tento znak ve formě sošky lva na svém předním blatníku.
Leoncino nabízí ideálně výkonný nově vyvinutý dvouválcový motor o obsahu 500 ccm s výkonem 48 CV (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a maximálním točivém momentu 45 Nm (4,6 kgm). Motocykl má výborné jízdní vlastnosti na každém povrchu a to díky hrubým pneumatikám 110/80-ZR19 vpředu, 150/70-ZR17 vzadu, perfektnímu pérování – ve předu jsou použity bohatě dimenzované upside –down tlumiče o průměru 50 mm a zadní kolo je odpérováno jedním seřiditelným tlumičem. Bohatě dimenzovány jsou i brzdy – přední dva plovoucí kotouče s ø 320 mm se 4 pístkovými brzdiči, zadní kolo brzdí kotouč s ø 260 mm.
Motocykl je vybaven ABS Bosch
Technické parametry | |
TYP RÁMU | Trubkový s vysokopevnostní ocely |
MOTOR | 4-taktní řadový dvouválec chlazený kapalinou, vrtání zdvih 69x66,8 mm, kompresni poměr 11,5:1 |
OBSAH | 500 ccm |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vstřikování paliva |
ZAPALOVÁNÍ | Digitální |
VÝKON | 35 kW při 8500 ot/min |
TOČIVÝ MOMENT | 45 Nm při 5000 ot/min |
STARTÉR | Elektrický |
SPOJKA | Manuální vícelamelová v olejové lázni |
PŘEVODOVKA | 6- rychlostní |
SEKUNDÁRNÍ POHON | Řetěz |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | Hydraulická teleskopická vidlice 50 mm |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | Asimetricky uložený tlumič |
ZDVIH NA PŘEDNÍM KOLE | |
ZDVIH NA ZADNÍM KOLE | |
BRZDY | Přední 2x kotouč 320mm, zadní kotouč 260mm |
PNEUMATIKY | Přední 110/80-19, zadní 150/70-17 |
DÉLKA | 2174 mm |
VÝŠKA | 1160 mm |
ŠÍŘKA | 877 mm |
ROZVOR | 1456 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 815 mm |
SVĚTLÁ VÝŠKA | |
OBJEM NÁDRŽE | 13,5 litrů |
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST | 186 kg |